Lucky Charms Rainbow

urban outfitters

        
        
 
så mkt fina kläder, så lite pengar. puss hej. (testade om det gick att lägga in länkar på bilder pga inte gjort det förut så länkade kläderna, okej varför skulle det inte gå? hoppas väl att nån ska beställa kläderna åt mig elr nåt:////)
 
måste bara säga (pga så stolt haha) att jag har lyckats fixa arkivet och kategorierna nu (om ni inte visste har de inte fungerat, nu vet ni) Ebba har ju gjort bloggen åt mig och Tora och html-koder är inte riktigt vår grej men nu är det fixat iaf, yeey! visst är jag duktig??!?!?? okej, kanske inte. 
 
btw vad tycker ni om mina meningslösa inlägg? är det bättre att jag inte bloggar alls elr haha? :/
 
 
Peace out!! /gmn
 

Kommentarer:

1 Stalket:

skriven

Mkt bättre! (Kan du börja kommentera min blogg nu också?)


Svar: vänta va du tkr det är bättre att jag inte bloggar alltså? :( hahahah jaa kanske borde det
unicornpeace.blogg.se

2 Kerran:

skriven

Jag tycker det är bättre att du bloggar än inget alls!!! ;)

Svar: Yeeey haha så bra!! <3
unicornpeace.blogg.se

Kommentera här: