Lucky Charms Rainbow

yeah-festivalen

          
 
Var på yeah-festivalen (fulaste namnet) i Örebro med sis för några helger sen, ALLTSÅ SÅ MKT LOVE LIFE<3333333333 mer love life än lammen till och med(!) behövde detta såsåsåså mkt. 
 
 
 
urban cone var så braaaaa. är så dålig på texter men deras är så lätta i guess så kunde typ alla och kände mig dessutom som deras näst största fan typ (deras största fan måste varit killarna bakom oss hahah älskar de ba "JAAAAAARRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!" hela tiden<333333333) Alltså känslan under "Kings and Queens"<33333333333333 hade noll ångest då<33333
 
 
Linn fångade deras plektrum och gav det till mig<33333333
 
 
<333333333 ser så fan girl-rädd ut hahaha. köpte deras t-shirt där och satte på mig över Krunegård-t-shirten för att sen byta så jag matchade på konserterna :pp
 
         
         
 
allltsååååååååå krunis<3333333 lyssnade på hnm för länge sen men sen var det Hanna (tack haha<3) som fick mig att återupptäcka hur bra han faktiskt är. grät nästan till och med när han sjöng "Askan är den bästa jorden" älskar hur alla skriker extra högt/mkt under typ dessa texter:
 
"Jag är svag för smicker och du smickrade mig hårt. 
Även fast jag visste att det var helt åt HELVETE"
 
"Hon stod och rökte och skrek under fläkten
Jävla karlar varför ska det vara så förbannat svårt
och ni två hör på se upp så att ni inte också blir såna JÄVLA SVIN"

älskar verkl haha. 
         
 
sov hos Linn och gjorde scones till frukost (gick inte så bra dock för bakplåtspappret (det fanns ingen plåt..) började brinna, alltså verkligen brinna så det brann upp.. men vi lyckades till slut :))) )
 
fangirlade lite till pga Markus gillade min bild..
 
 
 
kom med i Örebros tidning också haha alltsåå.. (och ja jag är så stolt över hur jag orkade Vårruset i år att nr-lappen förtjänar en plats på väggen)
 
          
          
 
 
 
Peace out!! /gmn 
 

Kommentera här: