Lucky Charms Rainbow

test: baby lips, cherry me

 
fina naglar va? ;-))))))))))
 
 
Hanna försökte få mig att köpa Maybelline's baby lips men ville inte lägga 40kr på det på HM/Åhlens men sen kostade det cirkus 30kr på Coop så då köpte jag det. Tänkte utvärdera det här! 
 
Pris: mitt kostade som sagt ca 30 kr (minns inte riktigt) men det vanligaste priset jag sett är 39-40kr
Färg: Köpte färgen "Cherry me" (antar att det är namnet??) färgen är väl körsbär.. 
Doft/"smak": körsbär där också antar jag, det luktar gott iaf vilket är ett plus
Hållbarhet(?): Har tappat bort förpackningen nu men jag tror Hanna sa att det skulle hålla i 8h och det gjorde det inte på mig iallafall. Det kan ju ha berott på att jag är dålig på att äta med läppstift osv eller något men jag tror inte det håller så länge, så det är ett minus
Kommentar: min första reaktion var att det inte gav någon färg alls och blev sur men sen när vi tog dessa "före- och efterbilder" märkte vi att det ändå var skillnad och jag blev ganska nöjd. Det står ju även "with a hint of colour" på det så man får inte förvänta sig massa färg (som jag gjorde haha). Ett plus är att det är ett lypsyl och färg i ett
Betyg: Summan av kardemumman blir att baby lips "cherry me" av Maybellibe får 3.5 unicorns! (väldigt nära 4 unicorns dock!)
 
                 
 
        
 
Peace out!! /gmn 
 

Kommentera här: