Lucky Charms Rainbow

bråvallafestivalen dag 2

  
 
Såg slutet av Daniel Adams Ray och sen gick vi på Broiler. Tyvärr missade vi Afterski :( men det var lätt bättre än Passenger iallafall
 
 
Såg Movits en stund innan vi började vänta på The Kooks. 
 
 
 
En tjej bakom oss tog de här bilderna, haha så fula.. 
 
 
 
 
The Kooks var iallfall SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!
 

Sen var det Veronica Maggio och vi hade läst att Håkan Hellström var på Bråvalla och troligen skulle gästa hennes konsert. 
  
  
 
 
Konserten var grym och stämningen var obeskrivlig (till och med jag som inte ens lyssnar på henne tycker det var helt sjukt bra?? då måste det verkligen varit det) och Håkan kom!!!! 
 
 
 
 
Dansade, skreksjöng duduuududu och hoppade runt i ett led runtomkring i hela publikhavet till Klingande. Lovely. 
 
Vi tänkte gå därifrån för att se Kings of leon för att sen gå tillbaka till slutet och förhoppningsvis kunna se Jubel då. Det blev precis som under Iron Madien. När vi är en bit bort stannar vi upp för att inse att det är Jubel som börjar spelas och vi springer tillbaka till scenen. 
 
 
 
När vi gick därifrån fortsatte vår tur för när vi kommit fram till Kings of leon börjar de spela Use somebody. 
 
Sen åkte vi karusell och jag trodde jag skulle dö hela tiden. Det blev inte bättre av att den började åka högre igen när jag trodde det äntligen var slut. Vi sjöng med till Sex on fire som spelades under tiden och jag försökte fokusera på att sjunga och överlevde. 
  
 
 
Peace out!! /gmn 
 

Kommentera här: