Lucky Charms Rainbow

ointressant

Har inte bloggat speciellt mycket på senaste tiden, sry men livet och skolan kom i mellan. Och såna här inlägg som detta hatar jag, detta är liksom en unicornblogg och borde vara roligare. 
 
Varnar alltså för: "idag har jag.. ingen bryr sig-text"
Nu har jag varit hos min farmor och farfar i två dagar och ska åka hem i morgon. Igår var jag och farmor i Malmö och jag fick halsbandet på bilden här nedanför och jag köpte/fick lite annat också (taaaack igen farmor) Men det här är ingen modeblogg så det tänker jag inte visa :p
 
Idag har min farbror som bor i Kina varit här också och vi har varit på roadtrip typ. På vägen hem stannade vi i Helsingborg för att jag skulle få något av min farbror, hittade The Nationals senaste album på Åhlens så det fick jag, yeey. ni får några fula mobilbilder: 
          
        
 
 
Peace out!! /gmn
 

Kommentera här: