Lucky Charms Rainbow

!!

 
sneak peek (näst töntigaste ordet efter "inspo") på mitt LILA HÅR!!!!!
 
ja det ser rött ut och tyvärr ser det rött ut i de flesta ljusen jag har sett det i än men det ÄR LILA!!!!! är nöjd ändå men ska hitta en bättre lila färg innan den här går ur (det är en toning) kan försöka ta bättre bilder typ imorn omg va töntig låter som värsta modebloggaren elr nåt ba "ni får en liten sneek peak idag hoppas ni kikar in imorgon och ser fler fina bilder i bra kvalité ;-)))))))))" nej omg nu måste jag sluta detta blev väldigt osammanhängande (som vanligt) ok puss hej leverpastej
 
 
Peace out!! /gmn 
 

Kommentarer:

1 Stalkis:

skriven

Stavas det inte sneak peek? Sneaky stavas ju iaf sneaky och tror att det kmr från det men vet ikke

Svar: Alltså har alltid trott det men sen läste jag nån kommentar på nån blogg och ba "alla skriver fel det heter sneek peak" ocj då kollade jag det och om jag minns rätt skulle det vara så men det kan ju vara heeeelt fel hahah jag suger ju på engelska så ingen aning?? :p
unicornpeace.blogg.se

Kommentera här: