Lucky Charms Rainbow

ointressant

            
            

1.
Sleepover<33333
 
2.
Bajro tyckte mitt lypsyl jag fick från Tora i julklapp luktade så gott så han ville lukta på det hela tiden i skolan. Slutade med att jag, Julia och Marylynn köpte ett till hnm i fredags och gav till hnm i en presentpåse som det stod "something to make you smile" på. Han hoppade av lycka när han fick det haha. 
 
3.
Sov i vår klubbstuga och det gick inte att låsa (kan tillägga att elementen lät så mkt att jag och Märta tog en varsin stekpanna för att kolla så det faktiskt inte var någon annan där inne..) 
 
4.
Min chokladboll jag fick från Julia, Marylynn och Bajro pga bäst resultat på senaste kemiprovet<3333 (dock var både Marylynn och Bajro sjuka när vi hade provet men jag var värd den ändå.. :p)
 
 
Peace out!! /gmn 
  

Kommentarer:

1 Hanna Leinonen:

skriven

Hahah vänta varför går inte klubbstugan att låsa?! Ps. vill också ha ett så fint lypsyl :(

Svar: Larmet var typ trasigt och gick inte att stänga av så när man låste gick larmet igång :// åhh jaa förstår det<33
unicornpeace.blogg.se

Kommentera här: