Lucky Charms Rainbow

pin inlägg som vanligt

 
skrev detta på bloggen den 27 februari: 
 
vad jag vill helst av allt just nu: 
bli frisk så jag kan gå till skolan på måndag (varit sjuk i typ två veckor nu??) 
färga håret (har köpt färg men måste köpa mer först pga räcker nog inte)
ta hål i örat
ta körkort (missade mina 2 första körlektioner i veckan :( åhh)
 
(FATTA ATT KÖRA I MASSA KM/H TILL DENNA I SOLNEDGÅNGEN MMMMMMMMM)
 
åka på road trip 
se norrsken 
gå på en coldplaykonsert 
gå på en konsert överhuvudtaget
träffa mina fina vänner som jag saknar så mkt<3
att färre människor var så dumma i huvudet?? (ingen pik till någon jag känner utan bara i allmänhet??)
åka till nya zeeland
spela innebandy (lol)
 
har faktiskt checkat av något på listan, inte mkt men fick iaf något jag ville. missade dock när det var NORRSKEN I TYP HELA SVERIGE MEN INTE HOS MIG BLIR SÅ ARG!!!!!!! 
 
listan är typ samma nu men vill även:
att min lavalampa jag fick av mina fina vänner(<3) i 18-årspresent (lol) ska fungera igen pga sorligt att den inte fungerar 
åka på siestafestivalen med Tora
känna motivation till (för?) något 
känna något 
 
(det är btw såna här inlägg jag tkr är så pin att jag lagt upp efter typ en dag men men venne vad jag ska skriva här annars)
 
 
 
Peace out!! /gmn 
 

Kommentera här: